Активну роль у підготовці сьогоднішніх школярів до реального суспільного життя і формування в них готовності виконувати свій громадянський обов’язок покликане відігравати учнівське самоврядування в загальноосвітній школі. Учнівське самоврядування надає можливість дітям та молоді практикуватися у входженні в соціальне середовище. Беручи участь у реалізації соціально значущих проектів, програм, моделей, сьогоднішній учень набуває певного життєвого, соціального досвіду, формує свої організаторські вміння, креативні якості, і, щонайголовніше, усвідомлює важливість цієї справи
Девіз: Пропонуй! Плануй! Організовуй! Виконуй!
Принцип роботи: Самі вирішили, самі зробили, самі відповідаємо!
.ГАЗЕТА УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ docx
ПОЛОЖЕННЯ
про загін юних пожежників
Мельниківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
Дружини юних пожежних — добровільні об'єднання учнів, які створюються з метою виховання у них мужності, благородства, фізичної загартованості та пожежно-технічної професійної орієнтації.
Діяльність дружин юних пожежних здійснюється на основі Закону України «Про пожежну безпеку», на демократичних засадах, гласно, на основі зацікавленості учнівської молоді у вивченні пожежної справи, при широкій їх ініціативі та носить гуманний, благодійний характер.
Основні завдання дружин юних пожежних:
·допомога школі у вихованні в учнівської молоді почуття відповідальності за збереження життя та здоров'я людей, матеріальних цінностей від пожеж;
·пропаганда правил пожежної безпеки та пожежно-профілактичних заходів серед дітей;
·пропаганда традицій та історії пожежної охорони і Добровільного пожежного товариства України.
Основні напрямки роботи дружини юних пожежних є:
·вивчення основ пожежної профілактики, первинних засобів пожежогасіння та ознайомлення із пожежною технікою, пожежно-технічним спорядженням, засобами зв'язку, системами автоматичного пожежогасіння, пожежної та охоронно-пожежної сигналізації;
·вивчення правил пожежної безпеки та дій в разі виникнення пожежі;
роз'яснювальна робота щодо попередження пожеж в результаті пустощів дітей з вогнем і заходів пожежної безпеки;
·участі в змаганнях з пожежно-прикладного спорту, конкурсах, олімпіадах, вікторинах, кінолекторіях на протипожежну тематику;
·відвідування пожежно-технічних училищ, обласних центрів пожежно-технічної пропаганди, виставок і пам'ятних місць, які розповідають про подвиги пожежних; збір матеріалів про історію та людей пожежної охорони і Добровільного пожежного товариства України; створення в школі експозицій слави;
·організація зустрічей із заслуженими працівниками та ветеранами пожежної охорони і Добровільного пожежного товариства України, майстрами пожежно-прикладного спорту.
Структура та організація
роботи дружини юних пожежних
Членами дружини юних пожежних можуть бути діти віком від 10 до 17
років, які виявили бажання брати участь у роботі дружини. Дружина юних пожежників створюються за наявністю не менше 10 членів.
Прийом у члени дружини юних пожежних здійснюється на основі усної
заяви на загальному зборі дружини. З усіма прийнятими до дружини проводять ся заняття з основ пожежної безпеки.
Дружина будує свою роботу на основі самоврядування. Вищим органом дружини є загальні збори членів дружини, які збираються у міру необхідності.
Повсякденне керівництво роботою дружини здійснює рада, яка обирається на загальних зборах дружини. Рада із свого складу обирає командира дружини, його заступника, командирів загонів і ланок. У малочисельних дружинах на зборах обирають тільки командира дружини та його заступника.
Загальні збори дружини затверджують план роботи дружини, розглядають питання, пов'язані із прийомом у члени дружини, та інші питання діяльності дружини. Рада планує роботу дружини та слідкує за виконанням плану.
Обов'язки та права юних пожежних
Юний пожежний зобов'язаний:
·Виконувати всі вимоги діючого Положення.
·Дорожити честю і званням юного пожежного, брати активну участь у
справах дружини, своєчасно і в певний строк виконувати завдання ради дружини та її командира.
·Вивчати історію розвитку пожежної охорони і ДПТ України, пожежну
справу, бути прикладом у дотриманні правил пожежної безпеки.
·Вести профілактичну та роз'яснювальну роботу серед ровесників і дітей
молодшого віку щодо попередження пожеж.
·Підвищувати свою спортивну майстерність, займатися пожежно-прик
ладним спортом.
Юний пожежний має право:
·Обирати та бути обраним до керівних органів дружини юних пожежних.
·Брати участь в обговоренні питань, що стосуються діяльності дружини,
а також вносити відповідні пропозиції щодо покращення її роботи.
·Звертатися за допомогою та консультацією з питань пожежної безпеки
до місцевих органів пожежної охорони та ДПТ, навчатися в секціях пожежно-прикладного спорту.
·Брати участь у змаганнях, конкурсах, виставках з питань пожежної безпеки.
План роботи дружини ДЮП на 2017– 2018 н.р.
№п/п |
Захід |
Дата |
1. |
1.Визначення структури загону. Розподіл обов'язків. 2.Затвердження плану проведення засідань. Вивчення основ пожежної профілактики (протягом року). |
Вересень |
2. |
1.Вивчення правил пожежної безпеки та дій у разі виникнення пожежі. 2.Вікторина «Ні - побутовим пожежам». |
Жовтень |
3. |
1.Ознайомлення з пожежною технікою, засобами зв’язку, системи автоматичного пожежогасіння (протягом року). 2.Тренінг «Пожежа у школі». 3. Організація конкурсу малюнків «Щоб не виникло пожеж». |
Листопад |
4. |
1. Вивчення основ пожежної профілактики. 2. Заняття - тренінг «Пожежа вдома» (ведення невідкладної допомоги, виклик пожежних). 3. Випуск стіннівки «Правила безпеки під час Новорічних свят» |
Грудень |
5. |
1.Огляд - перевірка практичної діяльності ДЮП за І семестр. 2.Організація заходів до тижня пожежної безпеки. 3. Екскурсія до пожежної частини. |
Січень |
6. |
1. Підготовка загону ДЮП до виступу . 2. Пожежно-прикладні види спорту. 3. Свято для учнів пш « Вогонь – друг чи ворог» |
Лютий |
7. |
1. Конкурс на кращу агітаційну газету. |
Березень |
8. |
1. Визначення завдань щодо подальшої роботи. 2. Проведення роз'яснювальної роботи «Пустощі з вогнем призводять до біди». |
Квітень |
9. |
1. Підсумки роботи ДЮП за навчальний рік. 2.Визначення завдань на період літніх канікул. |
Травень |
План роботи учнівського самоврядування
Теми засідань ради учнівського самоврядування 2017/2018 н.р
Дні проведення засідань — 2-й і 4-й четвер місяця.
Вересень
Перше засідання
1. Визначення структури ради на навчальний рік. Розподіл обов'язків серед членів ради.
2. Затвердження плану проведення засідань ради на І семестр.
3. Визначення завдань щодо роботи комітетів на навчальний рік. Затвердження планів роботи комітетів на новий рік.
- Визначення структури шкільного самоврядування.
- Затвердження плану-сітки роботи органів учнівського самоврядування на вересень.
Вересень
Друге засідання
1. Роль ради у підготовці та проведенні десанту допомоги пристарілим людям .
2. Відзначення Дня працівника освіти. Співпраця з колективами класів у проведенні дня самоврядування на честь цього свята.
3. Результати рейдів-перевірок, огляду-конкурсу куточків та озеленення класних кімнат.
- Затвердження плану-сітки роботи органів учнівського самоврядування на жовтень.
Жовтень
Перше засідання
1. Визначення основних напрямів роботи, яка протягом навчального року має здійснюватися на повному самоврядуванні.
2. Підготовка до правового брейн-рингу.
3. Підсумки Дня самоврядування.
4. Підсумки рейдів-перевірок.
Жовтень
Друге засідання
1. Діяльність господарського комітету з організації контролю за чергуванням у класах, порядком у приміщенні школи та на її території.
2. Затвердження плану заходів під час осінніх канікул, складеного радою самоврядування та колективами класів.
3. Затвердження плану-сітки роботи органів учнівського самоврядування на листопад.
Листопад
Перше засідання
1. Підсумки роботи учнівського колективу за 2 місяці (успішність, поведінка, участь у роботі класу).
2. Робота ради самоврядування по залученню учнів до участі у Місячнику правових знань. Роль комітету захисту прав дитини у цій роботі.
Листопад
Друге засідання
1. Вивчення комітетом освіти режиму дня учнів та їхньої участі у позакласній роботі.
2. Дисципліна учнів під час перебування в школі та в позашкільний час. Робота комітету дисципліни з виховання свідомої дисципліни.
3. Затвердження плану-сітки роботи органів учнівського самоврядування на грудень.
Грудень
Перше засідання
1. Робота комітету освіти з учнями з низьким рівнем навчальних досягнень та з учнями, які нерегулярно виконують письмові домашні завдання.
2. Контролювання комітетом дисципліни і порядку зовнішнього вигляду учнів. Організація рейдів-перевірок.
Грудень
Друге засідання
1. Результати роботи ради самоврядування за І семестр. Підсумки роботи ради загалом та окремо по комітетах.
2. Організація проведення Новорічного свята
3. Затвердження плану заходів на час зимових канікул, складеного радою самоврядування спільно з класними колективами, педколективом.
4. Затвердження плану-сітки роботи органів учнівського самоврядування на січень.
Січень
Перше засідання
1. Затвердження плану засідань ради на II семестр.
2. Співпраця комітетів у проведенні предметних тижнів. Спільна робота з учителями-предметниками.
3. Обговорення пропозицій до плану проведення святкових заходів у II семестрі.
Січень
Друге засідання
1. Роль ради співуправління у проведенні загальношкільних лінійок за новими, нетрадиційними формами, їхня результативність.
2.Затвердження плану-сітки роботи органів учнівського самоврядування на лютий.
Лютий
Перше засідання
1. Результати рейдів-перевірок.
2. Інформація комітету освіти щодо занять в гуртках.
Лютий
Друге засідання
2.Затвердження плану-сітки роботи органів учнівського самоврядування на березень.
Березень
Перше засідання
1. Робота прес-центру щодо ознайомлення учнів з передовим досвідом органів класного самоврядування, участю у районних заходах.
2. Інформація ради про підготовку до Шевченківських днів.
Березень
Друге засідання
1. Робота спорткомітету щодо організації змістовного і цікавого дозвілля під час навчання та канікул.
2. Затвердження плану-сітки роботи органів учнівського самоврядування на квітень.
Квітень
Перше засідання
- Робота господарського комітету з колективами класів (благоустрій території шкільного подвір'я, пам'ятників, над якими шефствують учні).
- Про проведення тижня мандрівника
Квітень
Друге засідання
1. Підготовка до проведення Вахти пам'яті на честь Дня Перемоги.
2. Підготовка до звітно-виборних зборів ради самоврядування.
Травень
Перше засідання
1. Результативність співпраці ради з колективами класів та педколективом у виконанні завдань, передбачених річним планом роботи.
2.Підсумки роботи самоврядування за навчальний рік та плани на майбутнє.
Травень
Друге засідання
1. Основні підсумки роботи ради за навчальний рік.
Визначення завдань на наступний навчальний рік.
2. Обговорення спільно (з колективами класів) пропозицій до плану роботи на наступний навчальний рік. Організація літнього відпочинку
План роботи прес - центру
1. Постійне інформування учнів про визначні події (упродовж навчального року) шкільного життя.
• Випуск загальношкільного календаря визначних дат і подій. (Один раз на місяць.)
• Ознайомлення учнів з визначними датами і подіями {на лінійках, у випусках календаря, на оглядах новин у класах).
• Випуск блискавок, інформації про події шкільного життя.
2. Методична та практична допомога щодо оформлення та заповнення матеріалами постійних та змінних рубрик у класних куточках. (Протягом навчального року.)
3. Допомога у проведенні оглядів новин у класах. Сприяння проведенню цих оглядів на засадах повного та часткового самоврядування. (Протягом навчального року.)
4. Ознайомлення учнів НВК та вчителів (на лінійках у оголошеннях та інформації, у випусках інформацій на Дошці інформації) з планами роботи органів шкільного самоврядування на тиждень, місяць, семестр — згідно з перспективними програмами і планами органів самоврядування. (Протягом навчального року.)
5. Поновлювати фотовиставку «Калейдоскоп нашого життя».
6. Інформувати на лінійках, оглядах новин та зборах про участь учнів НВК у міських, районних, обласних заходах (конкурсах, олімпіадах, змаганнях, зльотах, виставках та ін.).
7. Сприяти гласності роботи учнівського колективу.
План роботи комітету освіти
Основне завдання сектору. Сприяти поліпшенню навчання, розвитку інтересу учнів до вивчення усіх навчальних предметів, передбачених програмою, а також додаткових відомостей з різних навчальних предметів, виховувати в учнів почуття відповідальності за своє навчання.
1. Співпраця з адміністрацією, учителями-предметниками та класними керівниками, комітетом навчання та старостами класів, контроль за виконанням учнями домашніх завдань. (Протягом навчального року.)
2. Керування роботою класних , контроль за їх роботою, в разі потреби — надання своєчасної допомоги. (Протягом навчального року.)
3. Участь у навчанні рад навчання. (Протягам навчального року — згідно з планом навчання.)
4. Проведення рейдів-перевірок виконання письмових домашніх завдань; результати рейдів повідомляти на загальношкільних лінійках. (У визначені четверги . Протягом навчального року.)
5. Проведення перед початком уроків рейдів-перевірок наявності щоденників та записів у них домашніх завдань. (Протягом навчального року згідно з графіком проведення рейдів.)
Пошук перспективних моделей
6. Контроль за успішністю. В разі потреби — проведення в класах виїзних засідань сектору разом з активом ради співуправління. (Протягом навчального року.)
7. Приділення першочергової уваги учням із низьким рівнем навчальних досягнень. Контроль за станом їхнього навчання. В разі потреби — систематична допомога рад навчання та окремих однокласників.
8. Вивчення режиму дня учнів із низьким рівнем навчальних досягнень, допомога у плануванні їхнього робочого дня для створення найбільш сприятливих умов навчання, постійного виконання домашніх завдань; вивчення позакласних та позашкільних інтересів цих учнів, їхньої зайнятості позакласною та позашкільною роботою з метою надання їм ефективної допомоги— за сприяння керівників гуртків, батьків, учнів. (Протягом навчального року.)
9. Співпраця (разом з радами навчання та учнями школи) з учителями-предметниками у підготовці та проведенні місячників наук. (Протягом навчального року, згідно з річним планом роботи школи.)
10. Співпраця з учителями-предметниками та радами навчання щодо вивчення стану дисципліни та уважності на уроках як одного з найважливіших факторів засвоєння матеріалу. Постійне інформування на лінійках, на Дошці інформації та під час бесід у класах стосовно поведінки на уроках (з конкретними прикладами — позитивними і негативними).
11. У разі потреби — бесіди з порушниками дисципліни на засіданнях секторів навчання і дисципліни. (Протягом навчального року.)
12. Зв'язок з батьками слабовстигаючих учнів та (в разі потреби) відвідування їх вдома. (Протягом навчального року.)
13. Виступи членів сектору на лінійках — з інформацією про кращий досвід роботи конкретних рад навчання та конкретних учнів. (Протягом навчального року.)
14. Ознайомлення учнів школи (на лінійках та в інформації на Дошці інформації) з кращим досвідом роботи рад навчання класів.
Тематика засідань волонтерського загону на навчальний рік
Засідання штабу проводяться четвертої суботи місяця.
Штаб здійснює керівництво і контролює раду .
Вересень
- Визначення змісту діяльності та обов'язків членів волонтерського загону.
Березень
1. Робота рад справ у загоні. (Обмін досвідом рад справ.)
2. Робота з новинами преси. Форми проведення огляду новин (ознайомлення з інформацією. Обмін досвідом).
3. Практичне заняття
Проведення огляду новин у загоні (ділова гра).
Квітень
1. Форми проведення звітно-виборних зборів у загонах.
2. Практичне заняття
• Звітно-виборний збір загону (ділова гра. Показ різних форм проведення виборів).
• Вибори лідера (рольова гра).
Травень
1. «Як підбити підсумки роботи загону за навчальний рік?» (Бесіда.)
2. Практичне заняття
• КТС «Банк цікавих ідей» (збирання цікавих пропозицій до планів роботи загонів на наступний навчальний рік).
• Підсумки роботи голів рад загонів та їхніх заступників (на основі інформації та обміну досвідом роботи).
План навчання рад праці та порядку
День проведення — другий четвер місяця.
Вересень
1. Зміст діяльності та обов'язки рад (розповідь-бесіда).
2. Закріплення за класними колективами об'єктів на території шкільного подвір'я (інформація).
3. Практичне заняття
• Організація рейдів-перевірок «Порядок» на подвір'ї школи (КТС).
• Організація та проведення трудових десантів.
Жовтень
1. Роль рад праці та порядку в підтриманні у класах чистоти і порядку протягом дня (розповідь, рекомендації).
2. Роль рад праці та порядку у збереженні підручників, шкільного майна, озелененні класних кімнат (розповідь-бесіда. «Банк цікавих ідей» —збирання пропозицій членів рад щодо цієї роботи).
3. Практичне заняття
• Проведення у класах рейдів-перевірок:
а) зовнішнього вигляду учнів;
б) стану підручників;
в) стану шкільних меблів;
г) чергування.
• Участь членів рад праці та порядку в проведенні Дня самоврядування з чергування.
Листопад
1. Якісне чергування у класі — обов'язок кожного учня (інформація про чергування, перелік обов'язків чергових).
2. Практичне заняття
Чергування у класі — спільний обов'язок чергових учнів та членів рад праці і порядку (рольова гра).
Грудень
1. Чергування у класах. Рівень самостійності учнів (інформація про підсумки чергування — за матеріалами рейдів-перевірок, звітів на робочих лінійках чергових класів).
2. Підсумки роботи рад праці та порядку за І семестр (обмін досвідом членів рад).
3. Практичне заняття
Проведення у класі рейду-перевірки чергування учнів на перервах та після уроків (рольова гра).
4. Виготовлення новорічних іграшок, прикрас. Організація у класі майстерні Діда Мороза. Участь у конкурсі «Новорічні прикраси».
Січень
1. Робота рад праці та порядку щодо збереження шкільних меблів (розповідь, інформація, обмін досвідом роботи).
2. «Як ми чергуємо» (експрес-інтерв 'ю — усні повідомлення рад про організацію і проведення чергування в класах).
3. Практичні заняття
Огляд стану меблів у класах (рейд-екскурсія. Визначення завдань з ремонту меблів. Визначення критеріїв оцінювання стану меблів).
Лютий
1. Організація в класах збереження підручників (інформація, обмін досвідом).
2. «Наші інтереси і захоплення» (розповідь про обдарованих учнів. Огляд виставки їхніх робіт. Підготовка до шкільного конкурсу «Собори наших душ»).
3. Практичні заняття
Рейд-перевірка стану підручників у класі (рольова гра).
4. Підготовка до лінійки — живої газети «Нам без книг ніяк не можна» {розробка сценарію, КТС — підбір інформації із життя школи, виготовлення унаочнення).
Березень
1. Співпраця з класом, черговим по школі, та сектором праці і порядку ради співуправління {інформація. Експрес-інтерв 'ю «У нашому класі»).
2. «Трудова біографія моїх батьків» (цікаві розповіді членів рад).
3. Практичне заняття
• Участь у підготовці та проведенні лінійки — живої газети «Нам без книг ніяк не можна» (3-й тиждень березня).
• Участь у проведенні Тижня книги (ремонт підручників і книг у шкільній бібліотеці протягом весняних канікул).
Квітень
1. Організація впорядкування закріпленої за класами території шкільного подвір'я {інформація. Визначення конкретних завдань по класах).
2. Практичне заняття
• Проведення рейду «Чисте подвір'я».
• Участь у місячнику озеленення, чистоти і порядку.
Травень
1. Трудові справи класу в навчальному році. Роль рад праці та порядку в їх проведенні {зустріч за «круглим столом» «Наш досвід роботи»).
2. Підсумки роботи рад праці та порядку. Визначення кращих рад та найактивніших учнів.
3. Підготовка до трудової чверті (інформація).
4. Практичне заняття
КТС «Банк цікавих ідей» збирання пропозицій щодо планування навчальних занять рад на наступний рік
ПОЛОЖЕННЯ
про загін юних інспекторів руху
Мельниківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
Загальні положення,цілі та завдання загону юних інспекторів руху
Загін юних інспекторів руху (далі – Загін) – це добровільне об’єднання учнів загальноосвітнього навчального закладу, віком від 10 до 17 років, яке створюється на принципах добровільності.Керівник загальноосвітнього навчального закладу із числа працівників закладу відповідним наказом призначає керівника для роботи із Загоном.
Координацію діяльності Загону відповідного навчального закладу здійснює місцевий орган управління освітою спільно з місцевим підрозділом Державтоінспекції управління Державтоінспекції головного управління Міністерства внутрішніх справ України в Донецькій області.
Координацію роботи щодо створення та функціонування Загонів у загальноосвітніх навчальних закладах області, проведення конкурсів, змагань здійснює управління освіти і науки Донецької облдержадміністрації спільно з управлінням Державтоінспекції головного управління Міністерства внутрішніх справ України в Донецькій області.
Цілі загону:
- Залучення найбільшої кількості учнів до участі в роботі, спрямованій на попередження дитячого дорожньо-транспортного травматизму.
- Організація змістовного дозвілля учнів.
- Виховання правової і естетичної культури дітей.
- Професійна орієнтація та прищеплення неповнолітнім пошани до професії співробітника міліції.
Завдання загону:
- Поширене вивчення Правил дорожнього руху
- Придбання навиків проведення роботи із пропаганди Правил дорожнього руху і організація цієї роботи серед однолітків.
- Придбання навиків надання першої допомоги потерпілим під час дорожньо-транспортних пригод.
- Виховання законослухняних учасників дорожнього руху.
- Знайомство з технічними засобами регулювання дорожнього руху.
- Проведення пропаганди Правил дорожнього руху в дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладах.
- Організація профілактичної роботи з юними велосипедистами та водіями мопедів і скутерів.
- Участь в оглядах і зльотах загонів юних інспекторів руху.
2. Діяльність Загонів
Основна діяльність Загону складається з наступних заходів:
- Організація і проведення роз’яснювальної роботи з тематики безпеки дорожнього руху серед учнів та в дитячих садках.
- Підготовка і проведення тематичних бесід, вікторин, ігор.
- Організація і проведення змагань, конкурсів, ігор команд Клубу веселих та кмітливих них інспекторів руху, виступів агітбригад, театралізованих виступів, тощо.
- Участь у створенні і використанні наочної агітації для вивчення Правил дорожнього руху.
- Підготовка стендів Загонів, стінних газет, листівок та іншої інформаційної наочної агітації.
- Досвідчені члени Загону у супроводі педагогів можуть брати участь в патрулюванні і рейдах (чергування біля пішохідних переходів і перехресть в районі навчальних закладів) в цілях запобігання на даних ділянках доріг порушень з боку дітей Правил дорожнього руху (результати патрулювання і рейдів висвітлюються у випусках листівок із безпеки дорожнього руху).
- При виявленні фактів порушення школярами Правил дорожнього руху інформування керівного органу учнівського самоврядування відповідного навчального закладу, батьківського комітету і батьків дітей, що порушили Правила дорожнього руху, з метою проведення із ними у подальшому профілактичних бесід щодо безпеки дорожнього руху.
- Щорічно кращі команди загонів юних інспекторів руху – переможці міських і районних оглядів-конкурсів Загонів беруть участь в обласному огляді-конкурсі юних інспекторів руху.
- Загін може здійснювати й іншу діяльність, яка відповідає його цілям і завданням.
3. Структура і організація роботи Загону
Загін створюється за наявності не менше десяти потенційних його членів. У сільських загальноосвітніх навчальних закладах з невеликою кількістю учнів припускається створення Загонів у кількості членів менше десяти.
Прийом у члени Загону здійснюється на підставі усної заяви і виноситься на обговорення штабу Загону. З усіма кандидатами, прийнятими в загін, його керівник спільно з представником місцевого підрозділу Державтоінспекції управління Державтоінспекції головного управління Міністерства внутрішніх справ України в Донецькій області проводить навчання.Повсякденне керівництво роботою Загону здійснює його штаб, який обирається на загальних зборах загону. Штаб зі свого складу обирає командира загону.
Функції штабу Загону:
- Планування роботи загону.
- Проведення інструктажів членів загону перед проведенням певних заходів.
- Оформлення стендів «Загін юних інспекторів руху – у дії».
- Проведення засідань штабу загону.
- Залучення всіх бажаючих учнів загальноосвітнього навчального закладу до лав юних інспекторів руху.
Командир загону і командири відділень (груп) повинен мати:
Список загону
Журнал планів роботи.
Журнал обліку роботи, що проводиться.
Загін повинен мати інформаційний стенд.
4.Обов'язки і права юного інспектора руху.
- Обов’язки юного інспектора руху:
- Вивчати Правила дорожнього руху і бути прикладом в їх дотриманні.
- Вести роз’яснювальну роботу з пропаганди правил безпечної поведінки на дорогах серед однолітків і дітей молодшого віку.
- Брати активну участь у справах загону.
Права юного інспектора руху:
- Брати участь в обговоренні всіх питань, що стосуються діяльності загону і вносити відповідні пропозиції.
- Обирати і бути обраним у штаб загону.
- Оволодівати знаннями, уміннями, навичками, методикою і практикою роботи з профілактики дитячого дорожньо-транспортного травматизму, спільно з працівниками Державтоінспекції брати участь в цільових рейдових заходах щодо припинення порушень Правил дорожнього руху учнями загальноосвітніх начальних закладів.
- Виносити на обговорення штабу Загону питання про поведінку школярів, що порушують Правила дорожнього руху.
5. Атрибути і форма юного інспектора руху
Юний інспектор руху має відповідну атрибутику та форму.
Атрибутика:Значок.Нарукавна пов’язка.
Форма:
Футболка (водолазка) однакового для всіх кольору (або трьох кольорів світлофора).
Джинси суворого стилю (джинси або спідниця – для дівчаток).
Бейсболка червоного або жовтого кольору.
Юний інспектор руху вдягає форму для участі у заходах, пов’язаних із виконання завдань Загону.
Форма Загону може бути з елементами форми Державтоінспекції.
6. Заохочення юних інспекторів руху
Юний інспектор руху за активну роботу в загоні може нагороджуватися місцевим підрозділом Державтоінспекції управління Державтоінспекції головного управління Міністерства внутрішніх справ України в Донецькій області та місцевим органом управління освітою.
Кращі Загони можуть приймати участь у міських (районних) змаганнях, команди-переможниці міських змагань приймають участь у обласних та вищого рівня оглядах-конкурсах юних інспекторів руху.
ПЛАН РОБОТИ "Юних інспекторів дорожнього руху" на 2017/2018н.р.